Regulamin

  1. Zamówienia przyjmujemy telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.
  2. Zamówienia wykonujemy według cennika umieszczonego na stronie internetowej cleanlifebaby.pl.
  3. Ceny podane na stronie są cenami brutto i zawierają koszty dostawy na terenie Warszawy. Na życzenie wystawiamy faktury VAT.
  4. Minimalna kwota usługi prania w pralni 150 zł.
  5. Ceny zawarte w cenniku nie zawierają żadnych ukrytych kosztów.
  6. Pralnia ma prawo odmówić wykonania usługi.
  7. Termin wykonania usługi wynosi nie więcej niż 5 dni roboczych.
  8. Pralnia zastrzega sobie prawo wydłużenia terminu wykonania usługi.
  9. Pralnia nie odpowiada za ukryte wady (wady konstrukcyjne, wady dotyczące złego farbowania, użycia niewłaściwego kleju). Nie bierzemy odpowiedzialności za szkody powstałe na skutek wad ukrytych w przyjętych przedmiotach lub nieodpowiedniej jakości materiałów, za odklejenie tkaniny od warstwy usztywniającej, załamania usztywnienia, ubytków barwnika, połysku, zmianę elastyczności wyrobów, powstania przebarwień oraz szkody powstałe na skutek błędnej informacji umieszczonej przez producenta odnośnie warunków czyszczenia tapicerki wózka albo fotelika.
  10. Pralnia nie gwarantuje całkowitego usunięcia plam, a w szczególności z: bejcy, rdzy, farb, odbarwień, przebarwień pochodzenia spożywczego (napojów gazowanych, soków, wina), brązowych przebarwień na jucie, plam po kawie, herbacie lub zacieku po zalaniu oraz innych silnych barwników (tanina, tłuszcze, napoje energetyzujące), przebarwienia po moczu i pleśńi.
  11. Opłata za usługę pobierana jest przy zwrocie przedmiotu zlecenia.
  12. Przy oddawaniu wózka albo fotelika do pralni, klient zobowiązany jest poinformować obsługę o wszelkich nietypowych wadach oraz zabrudzeniach, takich jak mocz, wymiociny czy pleśń.
  13. Pralnia nie ponosi odpowiedzialności za złe przechowywanie wózka po usłudze prania (np.przechowywanie wózka w folii która powoduje brak cyrkulacji powietrza wewnątrz, etc.)
  14. Reklamacje przyjmujemy do 48 godzin od dostarczenia przedmiotu zlecenia do klienta drogą e-mail. Pralni przysługuje 14 dni na rozpatrzenie reklamacji.
  15. Zgłoszenie reklamacji nie powoduje zawieszenia obowiązku zapłaty za usługę.
  16. Pokwitowanie zlecenia oznacza akceptację w całości regulaminu Pralni.